Koulutuspalvelut

Digitaalisen markkinoinnin koulutukset

Tarjoamme digitaalisen markkinoinnin täsmäkoulutuksia ja koulutuskokonaisuuksia yrityksille, valmennustaloille ja oppilaitoksille. Koulutuskokonaisuudet ovat täysin räätälöitävissä asiakkaan tarpeen, ryhmän koon ja lähtötason perusteella. Parhaimmillaan koulutukset muodostavat useamman päivän kokonaisuuden, johon sisältyy ennakkomateriaalia, ryhmätehtäviä sekä varsinaiset koulutuspäivät joko etänä tai lähikoulutuksena.

 

Tällä hetkellä tarjoamme seuraavia koulutuskokonaisuuksia:

 

Digitaalinen markkinointi

Sisältäen somemarkkinoinnin, sisällöntuotannon, social sellingin ja sisältömarkkinoinnin perusteet

 

Ohjeellinen mitta kaksi koulutuspäivää, 8 tuntia per päivä.

 

Yrityksen verkkosivut 2022

Verkkosivujen tarkoitus ja toimintalogiikka. Antaa näkökulmaa niin verkkosivujen ostamiseen kuin niiden kehittämiseenkin, niin teknisten, sisällöllisten kuin visuaalistenkin asioiden osalta.

 

Ohjeellinen mitta yksi koulutuspäivä, 8 tuntia per päivä

 

Google Adsin perusteet

Mitä tarvitaan Google Ads-markkinoinnin aloittamiseen? Miten kampanjat perustetaan ja miten niiden tuloksia analysoidaan ja kehitetään. Käytännönläheinen koulutus toteutetaan Workshop-tyylisesti joko etänä tai lähikoulutuksena.

 

Ohjeellinen mitta yksi koulutuspäivä, 8 tuntia per päivä

Tilaa koulutuspäivä tästä

Sanavarma
Uutta osaamista henkilökunnalle
Sanavarma
Parempia tuloksia kokonaisuuksien ymmärtämisellä
Sanavarma
Räätälöidyt koulutuskokonaisuudet

Kouluttaja

1.

Kouluttaja

Mikko Blomberg on vetänyt viimeisen viiden vuoden aikana kymmeniä sosiaalisen median ja sisältömarkkinoinnin koulutuksia lähinnä Lahdessa ja pääkaupunkiseudulla. Blomberg on kouluttajana käytännönläheinen ja asiakkaan tarpeiden mukaan joustava. Sisällöntuotannon ja sisältömarkkinoinnin ammattilaisena hänellä on hyvä ymmärrys alan trendeistä ja viestinnän muuttumattomista perusasioista.

 

Vuosina 2018-2021 järjestetyiden koulutuksien arvioinneissa asteikolla 1-5 annettiin kokonaisarvosanaksi 4,36. Koulutuksen ammatillinen hyöty pisteytettiin luvulla 4,07. Kysymykseen, jossa arvioitiin Blombergin osaamista aiheen asiantuntijana vastausten keskiarvo oli 4,57. Kysymykset esitettiin kaikille osallistujille koulutuspäivien jälkeen.

2.

Palaute

Vapaamuotoisia osallistujien kommentteja koulutuksista:

• ”Jäi hyvät fiilikset koulutuksesta ja sai apua tärkeisiin kysymyksiin.”

• ”Kouluttaja oli selkeästi aiheensa ammattilainen ja plussaa hänen esiintyjäntaidoistaan. Hän osasi selkeästi artikuloida asiansa, ja häntä oli helppo kuunnella. ”

• ”Päivän sisältö oli hyvä ja käsittelyssä tuli esille monia käytännön esimerkkejä ja opastusta. Kouluttajan tyyli oli sopivan rento ja rohkaisi keskustelemaan ja puhe oli selkeää.”

• ”Ihanan hyvä ja antoisa päivä! Ennakkotehtävät olivat hyviä!”

• ”Todella mukava ja miellyttävä kouluttaja, sain todella paljon irti tästä päivästä.”

Tilaa koulutuspäivä tästä

Digitaalinen markkinointi

Somemarkkinoinnin, sisällöntuotannon, social sellingin ja sisältömarkkinoinnin perusteet. Sisältää tehtäviä.

 

Kesto: 2 päivää (16h)

1580€

Yrityksen verkkosivut 2022

Verkkosivujen tarkoitus ja toimintalogiikka. Antaa näkökulmaa niin verkkosivujen ostamiseen kuin niiden kehittämiseenkin, niin teknisten, sisällöllisten kuin visuaalistenkin asioiden osalta.

 

Kesto: 1 päivä (8h)

790€

Google Adsin perusteet

Mitä tarvitaan Google Ads-markkinoinnin aloittamiseen? Miten kampanjat perustetaan ja miten niiden tuloksia analysoidaan ja kehitetään.

 

Käytännönläheinen koulutus toteutetaan Workshop-tyylisesti joko etänä tai lähikoulutuksena.

 

Kesto: 1 päivä (8h)

790€

Tehtyjä töitä

Kohteita ei löytynyt

X

Miten voimme auttaa?